dagnysdagar

Alla inlägg den 13 april 2015

Av Dagny Fjällström - 13 april 2015 18:03

 

Det var ett tag sedan jag bloggade på denna sida men ska försöka att komma igen.

Har bloggat på fotobloggen: dagnysfoto.bloggplatsen.se en del så gå gärna in där och titta också.

I slutet på mars var jag till Jokkmokk över dagen och var då även till min barndomsby / hemby Vaikijaur och hälsade på min moster. Det är Vaikijaur som syns på bilden där framme och bilden är tagen i Forsviken på väg till byn.

Påsken var jag här i Boden och var då även på barndop, det var ett trevligt och fint barndop.

Har även pysslat med annat som jag gillar.

Tankarna går också om vad som kommer att ske och hända framöver.

Nu har vi våren här så gått som för vi är nästan i mitten på april och sommaren är inte så långt borta som det verkar men tiden går fort. Ska till stugan till sommaren för jag känner att jag vill dit för jag trivs där i naturen och vid vattnet och om jag hade möjlighet skulle jag åka dit oftare.

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards