dagnysdagar

Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av Dagny Fjällström - 21 augusti 2015 11:57

 

Det var ett tag sedan jag bloggade men ska komma igen.....lusten har inte infunnits sig men tankarna har funnits där att jag ska blogga men stannat vid tanken.

 

I slutet av april var jag till Herrafallet som ligger vid / utanför Arboga på ett socialt forum inom iogt och det var intressant. Knöt även nya kontakter där. Gillar att lära känna nya människor.

 

Efter det har jag varit på en annan kurs i Sunderbyn men inte inom iogt denna gång. Även denna var nyttig att vara på och träffa andra människor.

 

Sommaren blev inte riktigt som jag tänkt mig men måste acceptera det....får väl se vad som händer och sker. Den har inte varit dålig men har inte kunnat vara till stugan som jag trivs i och att ladda batterierna. Men hoppas kunna åka upp dit i höst en sväng men får se hur det blir.

 

Tankarna går också om vad som komma ska där framme. Ibland tar man vissa beslut som man tror är de rätta. Man ska se framåt och leva i nuet inte titta bakåt. 

 

Har mina intressen fast de ibland ligger i dvala men lusten brukar komma åter. Önskar sommaren vore längre än vad den är hoppas hösten blir fin.

 

Klagar gör jag inte för det ligger inte för mig. Jag har det bra på många sätt förutom mina sjukdomar men det hjälper inte att klaga det blir inte bättre av det.

 

Ska inte dröja lika länge innan jag bloggar igen.

 

Lev i nuet och titta framåt....gör det bästa av varje situation som dyker upp.

 

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards