dagnysdagar

Alla inlägg den 14 september 2015

Av Dagny Fjällström - 14 september 2015 10:13

 

Hösten är här men den har varit fin hitills med riktigt härligt väder, riktigt sommarväder men idag är det sämre. Svalare och det kom en liten regnskur på morgonen....men det är skönt ute.

 

Förra veckan hade jag semester och det var riktigt ljuvligt i väderleken.....men blev förkyld så jag åkte inte till Skellefteå under helgen som var meningen. Vill ta hand om kroppen och lyssna på den för jag vill må bra.....så därför uteslöt jag den kursen och resan, det kommer säkert fler tillfällen.

 

Har en del att se framemot, har mina aktiviteter som jag trivs med som målningen, stickning osv....musik lyssnar jag på mycket, har mina vänner som jag talar med via telefon o träffar mellan varven när andan faller på. Så har jag min lilla kisse Ronja som är med mig i vad jag gör, myser, är god och glad.....Dotterns vattensköldpadda bor kvar hos mig sedan hon har flyttat och även han är social och nyfiken på vad man gör, simmar i sitt akvarum och följer med....

 

Tankarna går men jag håller mig glad fast mellan varven känner man sig ledsen och saknar någon men så är det väl för alla.....helgerna kan vara värst, veckorna går alltid.....men försöker att hitta på något under helgerna som att ta en promenad eller något annat, behöver inte vara nå märkvärdigt....

 

 

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards