dagnysdagar

Alla inlägg under november 2015

Av Dagny Fjällström - 30 november 2015 20:39

 

En månad sedan jag skrev sist på denna blogg....undrar vart tiden tar vägen.

 

Första advent var i helgen, var inte ut på julskyltningen, kände inte för att gå på den men ska gå och se någon annan dag istället i affärerna...känner mig trött mellan varven men det är nog mörkret och årstiden som gör det.

 

Har en del som jag måste ordna nu innan jul, bl a ringa en del samtal med mera....så har man hemma också förstås att göra.

 

Jag har sökt några arbeten även denna månad och idag var jag på en anställningsintervju och det kändes bra så få se, bara att hålla tummarna.....hoppas att jag hör något av de övriga tjänsterna också som jag har sökt.

 

Funderar på vintern för som det är nu kallar jag inte vinter. Ska det vara vinter så ska det.

 

Är mycket hemma på fritiden nu men klart jag träffar mina vänner ibland och är på mina aktiviteter. Något som jag blev glad över var när en vän hörde av sig för någon vecka sedan som jag inte pratat med på några år, det uppskattade jag verkligen...så jag är glad att vi har kontakt igen.

 

Klart vänner kommer och går men så är livet. Säger inte upp kontakten med någon men man ser och märker vilka som är ens riktiga vänner.  Behöver inte vara ensammen om jag inte vill har alltid någon att umgås med, ibland är det skönt att vara själv och bara vara....

 

Minnen kommer upp både glada och sorgliga....alla har sina minnen mer eller mindre.

 

Jag ser framemot julen med alla dess dofter, musik osv.

 

 

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards