dagnysdagar

Alla inlägg den 23 december 2015

Av Dagny Fjällström - 23 december 2015 16:44

Sitter och tänker på året som snart är till ända….det har varit både glädje och ledsamheter under året som gått men än är det en vecka kvar.

Har inte mått så bra alltid men det har gått det med, har inte haft så mycket att välja på antingen kämpa eller ge upp. Så klart jag valde att kämpa men det har tagit tid men jag har kommit ganska långt så det finns hopp om livet.

Mina aktiviteter har legat på hyllan ett bra tag men har kommit igång med dem och det känns bra nu att hålla på med mina intressen så jag ser fram emot ett nytt år med nya utmaningar. Har lite nya utmaningar på gång och det ser jag verkligen fram emot.

Singel är jag och trivs med det, klart jag saknar någon att göra något med eller bara vara….men kanske det dyker upp någon, vem vet.

Har mina barn och vänner så det är jag glad för. Även vattensköldpaddan och min kisse är en del av mitt liv och även de skänker mig glädje.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards