dagnysdagar

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Dagny Fjällström - 14 januari 2016 11:00

Sitter och låter bara tankarna gå, känner mig trött och frysen men så känner man vissa dagar. Har haft mycket denna vecka men kommer att ha det hela månaden fullt upp, men det känns bara bra när man har det men ser ändå till att jag hinner andas och ha en dag för mig själv.

 

Har varit på Bodens konstförening igårkväll, vårterminen startades upp och det kändes roligt att börja igen. Kommer att sätta ut lite grann längre fram vad jag gjort för någonting. 

 

Snart har halva januari gått, dagarna går framåt och tur är väl det.

 

Idag hade jag velat närvara på en begravning av en vän som jag lärde känna inom föreningslivet 2015 men tyvärr kunde jag inte åka på den. Sänder varma tankar till dig men hade önskat allt annorlunda att du hade fått finnas bland oss längre. Sov i ro vännen.

 

Bilden jag lägger in av Bodens kyrka är tagen för något år sedan.

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards