dagnysdagar

Alla inlägg den 16 februari 2016

Av Dagny Fjällström - 16 februari 2016 22:07

 

Är trött och ska snart sova.....har varit trött så gott som hela dagen men det ger sig. Har kommit igång med mina promenader igen och det känns skönt för jag behöver dom, måste även börja med träningsprogrammet igen för artrosen som jag har. Har varit slö med det nu ett tag men nu måste jag kämpa på för det är för min egen skull.

 

Ska på konstföreningen imorgon kväll.....är ett tag sedan jag var på den men man hinner inte alltid hur man än skulle vilja.

 

Bilden jag lägger in på hyreshusen i gult är det område som jag bor på och trivs väldigt bra där. Ligger centralt nära till allt och även till strövområden som promenadvägarna vid vattnet, hembyggdsområdet, kyrkstugorna osv.....Har snart bott i denna lägenhet i 1 1/2 år och tänker inte byta för varför ska jag det när jag trivs här i detta bostadsområde.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards