dagnysdagar

Alla inlägg den 15 april 2016

Av Dagny Fjällström - 15 april 2016 12:10

 

Var ett tag sedan jag skrev ett blogginlägg på denna sida, har tänkt göra det flera gånger, har ibland loggat in men så har jag loggat ut igen....mitten av april har vi redan och våren är här...ljusare och ljusare blir det för varje dag.

 

Påsken och det har varit, var hemma då och tog mig promenader och bara var....kan vara skönt mellan varven och bara vara.

 

Tänker på hur tiden ändras när man tittar bakåt men livet förändras...har många fina minnen och tänker på mina smultronställen, hoppas kunna besöka dem i sommar....ibland önskar man att tiden stod stilla eller att man kunna vrida den tillbaka för ett kort ögonblick....som en väldigt nära och god vän sa åt mig för många år sedan titta inte bakåt....så sant han hade i det....hoppas han har det bra där han är, skänker han tankar mellan varven....

 

Jag ser ändå ljust på allt, det jag skulle vilja är att ha ett arbete med vanlig lön

och att mina sjukdomar inte blir värre för just nu mår jag bra.

 

Ikväll ska jag ha en myskväll, se tv med lite smått och gott....och mysa med mina fyrbenta vänner....det jag saknar ibland är att ha någon att hitta på något roligt med, äta en god middag, kunna dela tankar eller bara vara...

 

Ska inte klaga för det finns de som har det värre....

 

Bilden jag lägger in är från busstationen i Luleå.

 

 


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards