dagnysdagar

Alla inlägg den 31 maj 2016

Av Dagny Fjällström - 31 maj 2016 21:25

 

Vart tar tiden vägen...sista maj. Det har varit några givande dagar och jag känner mig trött men tröttheten kommer alltid efteråt. I lördags (28/5) och söndan (29/5) vaj jag på en kurs för styrelsemedlemmar från olika organisationer på Sunderby Folkhögskola. Sov över där den natten. På måndag var jag dit igen på en annan kurs / föreläsning, bara över dagen och den var verkligen intensiv den dagen. Träffade många nya människor, några av oss som var under helgen sågs även i måndags. 

 

Vädret har varit underbart i flera dagar så jag hoppas det håller i sig. På torsdag ska jag bl a till arbetsförmedlingen och träffa min handläggare, det ser jag fram emot.

 

Sommaren kommer jag att ta tillvara och göra det jag tycker om som att vara ute i naturen och mycket annat som laddar mina batterier.

 

Bilden jag lägger in är tagen under helgen på Sunderby Folkhögskola.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards