dagnysdagar

Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Dagny Fjällström - 10 juni 2016 10:51

  

Juni månad.....tiden bara springer iväg...känner en enorm glädje över livet som ger mig så otroligt mycket. Är positiv och glad, har ett leende på läpparna.

 

Var på en intressant föreläsning i tisdags och resan till Stockholm håller på att bokas som sker senare i sommar. Har mycket annat på gång också och framtidstro har jag....vänder snart blad och börjar på ett nytt kapitel, håller på att avsluta vissa saker där jag är idag och har början på något nytt till hösten det ser jag fram emot och sommaren kommer jag att träffa goda vänner, vara i stugan, ströva i naturen, vara på balkongen och ha kameran med i släptåg vart jag än är. 

 

Bilden är en arkivbild och livet går vidare med glädje och solsken trots att det är grått och blåsigt även idag....har stormat / blåst, regnat och varit kallt några dagar. På kvällarna har jag läst en del, tittat på tv osv men igårkväll var jag och hälsade på dottern.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards