dagnysdagar

Alla inlägg under augusti 2016

Av Dagny Fjällström - 22 augusti 2016 20:08

 

Varit till stugan som jag har utanför Jokkmokk i ett naturskönt område....trivs där och har många minnen därifrån genom åren....

 

DIGGILOO gänget var i Luleå i Juli månad.....så det var jag på och de var helt suveräna......

 

Kyrkan i Tjörn och medans jag var nere där så var jag en dag till.......(se bild nedan)

 

Marstrand.....strosade på här en dag

  Boden min hemstad....som jag promenarar väldigt mycket i med kameran i släptåg.

 

Från ett hotellfönster på Quality Hotel Friends i Solna som jag även var till en helg....

 

Jag har gjort otroligt mycket denna sommar...bl a ovanstående, umgåtts med vänner, varit på dans en fredag på Björknäsparken, promenerat och gjort mycket annat samt bara varit och mått bra...............

 

så jag stänger det gamla bakom mig och minns med glädje denna sommar som varit

 

och börjar idag på ett nytt kapitel i mitt liv....

 

och det jag började med var att gå till Lärcentrum och börja läsa bl a digitalt skapande m fl ämnen.

Jag ser fram emot allt det nya som kommer i min väg.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards