dagnysdagar

Direktlänk till inlägg 30 december 2016

Dörren stängs sakta

Av Dagny Fjällström - 30 december 2016 16:56

 

Året som varit går mot sitt slut precis som jag sakta stänger dörren till det kapitlet som är nu. Har trivts med ämnena som jag läst samt med handledarna och skolan, det har varit en givande höst i mycket, har bl a lärt mig att filma och jag har trivts som fågeln i luften. Vem vet kanske det blir fortsättning inom film och foto för jag är sugen på det, men det blir på fritiden i så fall för i Januari öppnas dörren sakta mot något nytt som jag ska börja på ungefär i mitten på månaden som jag berättar om längre fram. Det känns vemodigt att jag är klar med mina kurser men allt har en mening med vad som sker. Så jag ser fram emot nya utmaningar 2017.

 
 
wiper

wiper

19 januari 2017 13:00

Det låter jättebra att du kan syssla med det du är intresserad av. Ser att du har en ny blogg så jag skall länka till denna också

Önskar dig ett härligt 2017

kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dagny Fjällström - 8 april 2017 17:30


     Har beslutat mig för att bara ha en blogg där jag lägger in mina bilder och även skriver om mina dagar.              Det blir på foto/bildbloggen som jag har som jag gör det och länken är som tidigare:                                        ...

Av Dagny Fjällström - 31 mars 2017 21:35


      Det är tre månader sedan jag skrev något, har tänkt göra det flera gånger men har stannat vid tanken. Känner att nu är det dags att sätta igång igen. Även med bild / fotobloggen ska jag sätta igång åter. Jag har börjat på ett nytt kapitel ...

PuL

Av Dagny Fjällström - 23 november 2016 12:13

    Bilden är lånad från internet.   Nu är jag snart färdig med ämnet "Information och kommunikation" moment 8 handlar om PUL (personuppgiftslagen), har skrivit om det i ett worlddokument som jag sänder in. När den blivit godkänd så har ja...

Av Dagny Fjällström - 4 november 2016 09:08

    Det var ett tag sedan jag bloggade men jag har haft en del annat för mig nu i höst. Jag trivs på skolan och har nu gjort PowerPoint samt Excel i ämnet Information och kommunikation. Har hållt på med dessa avsnitt tidigare, man glömmer en del ...

Av Dagny Fjällström - 22 augusti 2016 20:08

  Varit till stugan som jag har utanför Jokkmokk i ett naturskönt område....trivs där och har många minnen därifrån genom åren....   DIGGILOO gänget var i Luleå i Juli månad.....så det var jag på och de var helt suveräna......   Kyrkan...

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards