dagnysdagar

Alla inlägg den 31 mars 2017

Av Dagny Fjällström - 31 mars 2017 21:35

     

Det är tre månader sedan jag skrev något, har tänkt göra det flera gånger men har stannat vid tanken. Känner att nu är det dags att sätta igång igen. Även med bild / fotobloggen ska jag sätta igång åter.

Jag har börjat på ett nytt kapitel sedan sist med att jag har gjort praktik på ett äldreboeende (från mitten av januari till slutet av februari) och ska få en tjänst där som jag väntar på besked när jag får återgå dit. Det har varit förhandlingar men har fått veta att det är klart så jag får nog besked när som helst att jag ska åter. Jag trivdes där både med personalen samt med de boeendena.....var och hälsade på dem igår och det var verkligen roligt att träffa dem för jag har saknat dom. Kommer att trivas med dem när jag kommer tillbaka.

Under tiden jag har varit därifrån så har jag inte varit sysslolös, har alltid något att göra för jag är inte den som bara sitter för det skulle bli för trist.

Jag har inte fotat så mycket sedan jag slutade skolan, det är som att jag haft en paus även ifrån det men jag har börjat så smått igen. Vill gärna hålla på även mer med film också men vi får se vad som händer,  jag trivdes med det men det får i så fall bli på fritiden.

Ska även börja att motionera mera än vad jag har gjort nu under en tid men känner att jag vill komma igen även i det, verkar som om jag har tagit en paus även från det men så blir det ibland men nu kommer jag åter.

Bilden är från när jag besökte Marstrand när jag var på Tjörn sommaren 2016.


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards