dagnysdagar

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Dagny Fjällström - 11 mars 2013 19:11

Måndag och veckans första dag...undrar vart dagarna egentligen tar vägen för tiden går så fort. Har haft besvärligt med mitt eksem ett tag så jag har varit både i fredags och idag till Sunderby sjukhus för behandling med bl a enkomma bad...så nu ska jag fortsätta att gå på vårdcentralen. Ska imorgon på AF så få se vad som händer ska bli spännande och jag ser fram emot det. Taxi utbildningen är det också tänkt jag ska göra klart. Det har inte hänt så  mycket allt har sin gilla gång. Helgen var jag i stort sett hemma förutom när jag var ut på någon promenad. Måste börja ta bilder igen det är som om jag har haft det stilla ett tag det har varit så mycket annat som kommit i min väg. Lägger inte in någon bild i detta inlägg får göra det nästa gång.

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards