dagnysdagar

Alla inlägg den 1 juli 2012

Av Dagny Fjällström - 1 juli 2012 10:05

  

Juli månad skriver vi nu och vart är sommaren. Grått men inget regn ännu idag, igår var det regn titt som tätt. Har börjat lära känna en tjej vid namn Eva som kommer ursprungligen från min födelsekommun Jokkmokk och det är en mycket trevlig person. Vi var på stan igår och shoppa så var vi förbi Opalen och fikade. De har verkligen gott fika där så dit kommer jag att gå fler gånger. På kvällen var vi och lyssnade på Jakob Hellman som jag tycker är en bra artist. Det småregnade när vi var och lyssnade på honom för han uppträdde på en uteschen på Kvarnängen så man kände sig småfrusen när man kom hem. Känner mig trött men ska senare idag ta mig en promenad och eventuellt att Eva kommer en sväng hit idag. Imorgon är det ny vecka och kanske jag får besök av min goda vän Lasse någon av dagarna och det ser jag verkligen fram emot för det var ett tag sedan vi sågs.


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards