dagnysdagar

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Dagny Fjällström - 9 juli 2012 12:56

 

Måndag och ny vecka med nya möjligheter. Ännu en fin sommardag börjar denna vecka med. Funderar på vad alla har olika förutsättningar genom livet  och hur många livsöden det finns. Alla livsöden är intressanta på sitt sätt. Alla människor har samma värde hur man än har det i livet om du än är fattig eller rik. Ingen människa är sämre än den andra. Man vet aldrig vad en annan har genomlidit och genomlider. Man ska aldrig heller slänga ur sig nedvärderande ord till andra för man ska först gå till sig själv och se hur man är. Ville bara få ner lite tankar för det finns människor som tror att de är bättre och finare än andra men så är det inte.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards