dagnysdagar

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Dagny Fjällström - 3 maj 2012 15:45

 

Det tolv dagar sedan jag bloggade p g a att modemet till mitt mobila bredband gick sönder så jag har fått vänta på det nya som kom först igår. Vi har hunnit in i maj månad och jag har nu bott i Boden i åtta månader 1:a maj så tiden har gått fort. Dessa dagar sen jag bloggade sist har jag promenerat, besökt arbetsförmedlingen och varit på målningen som jag är med i i Bodens Konstförening och gjort lite andra saker. Vädret idag är inget vidare blåsten är kall och det är regnigt så det är ett inneväder fast jag har ändå varit ut en sväng idag för att få lite luft i mig. Bilden som jag lägger in är tagen här i Boden under ena av mina promender.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards