dagnysdagar

Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Dagny Fjällström - 21 juni 2016 13:36

    

Sitter och lyssnar på musik medans jag skriver och låter tankarna gå på lite av varje och ser verkligen fram emot denna sommar med goda och glada vänner.  Sommaren är planerad med bl a stugan och Stockholmsresan är beställd men det är inte bara dit jag ska, finns även andra ställen som jag ska till som jag inte går in på nu. Goda vänner kommer upp i sommar, kommer att bli roligt att träffa dem igen.

 

Vädret är grått med infall av regn / regnstänk mellan varven. Skönt är det ändå ute. Bara synd att sommaren är så kort...den hinner knappt börja så är den slut....

 

Lägger in en låt med Tomas Ledin som avslutning på detta inlägg:

Sommaren är kort

 

Bilden jag läger in är en arkivbild.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards