dagnysdagar

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Dagny Fjällström - 2 april 2012 22:45

 

 Timmen är sen och jag är trött men  vill göra ett blogginlägg innan jag lägger mig och kommer till ro. Har varit trött några dagar och vet inte varför men kanske det är vårtröttheten. Det är skönt att vi går än mer mot våren och sommaren. Har nu bott sju månader i Boden och det är min tredje årstid jag upplever här, kom hit i höstas och har upplevt en hel del nytt  dessa månader och trivs bra. Har även mött kärleken under denna tid, har börjat att ta bilder och bildblogga satte även fart med min skrivarblogg igen. Har gått med i Bodens konstförening och Bodens fotoklubb. Idag var jag på arbetsförmedlingen och träffade min handläggare så det var ändå lite positivt idag när jag var där och fick lite besked i alla fall. Det var kyligt ute idag, inte alls skönt. Bilden som jag lägger in tog jag en dag och är av järnvägsgången utmed där jag bor. Bommarna fälls alltid ner när tågen kommer och åker där förbi men jag störs inte av det. Ska nu stänga ner för ikväll för det är en ny dag med nya möjligheter imorgon.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards