dagnysdagar

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Dagny Fjällström - 23 februari 2013 15:31

 

Det var några dagar sedan jag gjorde ett blogginlägg så det är väl dags nu att skriva några rader i alla fall. Har inte hänt så mycket sedan sist men något har jag väl gjort. Målningen har jag varit på, varit ute och ätit och fikat, ena av gångerna var jag ut och åt med min dotter, stått med Oriflame på Coop Forum,  umgåtts med vänner och en hel del annat har det blivit. Har även varit på promenader och även så idag och det var riktigt skönt  ute. Sonen kom till Boden idag och det är roligt när han kommer för vi ses inte så ofta eftersom han bor och arbetar i en annan kommun. Idag har jag köpt biljett till Arja Saijonmaa när hon kommer hit till Boden den 13/4, hon är bra och jag ser fram emot att gå och lyssna på henne. Avslutar detta blogginlägg med att berätta att bilden som jag lägger in idag har jag gjort till svart/vitt på fotobloggen i en fotoutmaning så titta gärna in där också: dagnysfoto.bloggplatsen.se - ordlös lördag #46 svart/vitt vinter/kallt. Om någon undrar var bilden är tagen så är det i Sikfors Norrbottens län under 2012.

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards