dagnysdagar

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Dagny Fjällström - 26 februari 2013 15:48

 

Det har varit  och är ljuvligt väder idag. Jag har varit ut och uträttat det jag skulle på bl a vårdcentralen och folktandvården sedan hade jag tänkt ta en promenad i det fina vädret men kom ihåg bokrean så jag gick dit istället. Hade fått en promenad när jag gick till vårdcentralen / folktandvården och sen skulle jag hem också.

Köpte bl a boken Asyl av Liza Marklund jag gillar hennes böcker. Asyl är tydligen en fortsättning på boken Gömda som hon också har skrivit och även den boken  har jag. Har varit borta i flera timmar och  tiden går så fort när man är och ser på något. Var både på bokhandeln i Enter Gallerian och Coop Forum.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards