dagnysdagar

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Dagny Fjällström - 3 augusti 2013 18:27

     

I en människas liv är det okrivna blad från dag till dag och mellan varven börjar man på nya kapitel. Ibland går kapitlen in i varandra....något följer med av det gamla till det nya kapitlet som t ex arbeten. I natt vände jag blad och började på ett nytt kapitel. Visst finns vemodet men sånt är livet. Ibland går det inte att göra något annat än att följa den väg som kommer, finns kanske ingen valmöjlighet fast man gör val många gånger dagligen. Jag känner glädje och tillförsikt inför vad som ska komma där framme och vad jag kommer att möta men jag är inte rädd utan jag är nyfiken på vad det kan vara. Kommer att ta till vara vad det än är och går in i det med alla sinnen öppna. 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards