dagnysdagar

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Dagny Fjällström - 31 augusti 2013 20:29

 

Nu skriver vi sista Augusti och det är inte många timmar kvar på denna månad. Känns i  luften att hösten är och man kan se på vissa ställen att löven har börjat att gulna. 

Sitter och ser på TV:n "En helkväll med Jill Johmson" och hon är bra. Jag gillar att lyssna på musik och det finns många fina artister.

Har lärt känna nya människor och har många fina vänner både nya och gamla.....vissa har försvunnit men de som finns kvar vet jag inte försvinner och jag är tacksam över att de är kvar och att de står vid ens sida. Så har jag även barnen som tänker på en.

Igårkväll var jag och hälsade på en nyfunnen vän och timmarna bara flög iväg, det var trevligt hos henne.

Konstföreningen som jag är med i börjar snart med sina aktiviteter så då blir det att gå på det i höst och naturligtvis blir det annnat också som jag kommer att hålla på med. Bowla ska jag prova på har jag tänkt det verkar vara något för mig.

Precis som på bilden jag lägger in av trappan så går jag framåt, är nyfiken, gillar utmaningar och är inte rädd av mig om vad som ska komma och prova på något nytt.. 

 

 

 

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards