dagnysdagar

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Dagny Fjällström - 20 december 2015 20:46

 

 Julmånaden December och fjärde advent idag.....inte många dagar kvar nu till jul. Många är stressade denna tid med att hinna med allt men man måste inte ha / göra alla måsten, det är upp till en själv och då måste omgivningen acceptera det om man inte vill göra och vara med på allt.


Jag har en dag i veckan då blir det i regel söndan, då är jag själv och gör det jag känner för vad det än är och laddar för en ny vecka. Känner att jag behöver det och det är faktiskt skönt.

 

Julmarknaden var förra helgen i kyrkstugorna, det är mysigt att gå och se och in i stugorna för att se deras alster. Var på den på lördan och då tog jag bilden som jag lägger in i detta blogginlägg.

 

Denna söndagkväll får avsluta med att se tv och mysa inför morgondagen som kommer.

 


  


Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards