dagnysdagar

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Dagny Fjällström - 9 oktober 2012 19:39

    

Tisdagkväll i oktober och  det trista vädret håller i sig. Saknar solen och det fina vädret. Har ändå varit och promenerat lite grann för man vill ut och röra på sig. Idag har jag varit på intervju på AF angående taxi utbildningen med Bodentaxi och en personal från AF. Nu är det bara att hoppas på att man blir antagen. Jag fyller mina dagar med olika saker som  sysslor som hör vardagen till och mina intressen. Går även ut på promenader för det är skönt att röra på sig. Bilden som jag lägger in är tagen idag vid Kvarnängen i Boden idag. Denna promenadväg brukar jag gå ofta men nu är den översvämmad och jag såg fåglar vara i vattnet på denna väg idag.

Presentation

Mina bilder och dikter

Bilderna i min blogg är förbjudna att använda utan min tillåtelse. Dikterna som jag skrivit får inte helller kopieras och användas utan min tillåtelse

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Mina bloggar

Fråga mig

4 besvarade frågor

Jag finns på Facebook

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards